U15 Camp: 27.-29. juli
Program og tilmelding

Skal du også med?
Gratis U15-Camp i sommerferien

ALLE U15-piger og drenge i Aarhus er endnu engang inviteret til U15 Camp i sommerferien.

Tre fede dage med den bedste håndboldtræning, fart, fællesskab og meget mere.

Og så er det gratis!

Der er plads til 100 deltagere, fordelt mellem piger og drenge og forskellige positioner på banen.

Tilmelding er åben. Først til mølle!

OBS! Camp ’26 afholdes i Vejlby-Risskov Centeret!

Skal du med?

Vi mødes mandag den 27. Juli kl. 9.00 i Vejlby-Risskov Hallen (hal 1), hvor vi er klar til at tage imod jer. Alle dage er der aktiviteter fra 9-15. I skal selv medbringe madpakke.  
 
Du får sved på panden, men også noget at tænke over. Og under alle omstændigheder den bedste optakt til den nye sæson. Plus en masse gode oplevelser!

Medbring træningstøj, inde- og udesko. Så er du klar!

Du får mere praktisk info og detaljeret program, når din tilmelding er bekræftet.

U15 Camp ’25 arrangeres af Aarhus Håndbold Fonden i samarbejde med: 

Salling Fondene-1

Du bliver trænet af de bedste

Spillere fra Aarhus Håndbold Kvinder og Herrer samt ungdomstrænere fra byens førende klubber byder på variererende og inspirerende træning. Uanset hvilket niveau du spiller på til daglig.

Har du spørgsmål om U15 Camp ’26 – så skriv til Marie Aamand på > mail.

Tilmeld dig her – først til mølle. Kun 100 pladser!

Udfyld nedenstående formular (udfyld kun en gang pr. barn). Vi har modtaget din tilmelding, når der vises en kvittering her på siden: ‘Tak for din tilmelding’.